V-RAY 5 FOR SKETCHUP

„V-Ray for SketchUp“ yra vizualizavimo papildinys, tiesiogiai integruotas į „SketchUp Pro“. Šis įrankis yra populiarus tarp „Trimble SketchUp“ ir kitos 3D modeliavimo programinės įrangos naudotojų.
SVARBU: Senesnės nei V-Ray Next versijos nėra galimybės atnaujinti.

Licencijos rūšis Kaina + PVM
V-Ray 5 for SketchUp + 1 render node 710.00€  859.10€ 
V-Ray 5 for SketchUp | prenumerata metams 315.00€ 381.15€
V-Ray 5 for SketchUp | prenumerata mėnesiui 55.00€  66.55€
V-Ray 5 for SketchUp studentams/ dėstytojams/ klasei | prenumerata metams 89.00€  107.69€ 
Licencijos atnaujinimas į V-Ray 5 for SketchUp 355.00€ 429.55€
VRscans | prenumerata metams 380.00€  459.80€
1000 Chaos Cloud kreditų 810.00€  980.10€



„V-Ray 5 for SketchUp“ ypatybės

• „V-ray Vision“ - variklis, kurio pagrindu išgaunamos realaus laiko vizualizacijas (angl. real-time viewer);
• Funkciškai patobulintas „Frame Buffer“;
• Šviesos valdymas perteikiant „Light-Mix“;
• Nauji medžiagų sluoksniai: kailis ir blizgesys;
• Pagerintas medžiagų atsitiktinis parinkimas pagal jų vietą ir spalvą;
• Patogesnis objektų kontūrinių linijų valdymas;
• Apšvietimo scenarijaus analizės galimybės naudojant „Light Gen“ įrankį;
• Patobulinta „Dirt“ žemėlapio tekstūra;
• Fiziškai tikslesnė saulės šviesa ir atmosfera;
• Palaikomas „SketchUp 2021“.

V-RAY FOR SKETCHUP PAGRINDINĖS SAVYBĖS

AUKŠTOS KOKYBĖS PATEIKIMAS
Pateikite aukštos rezoliucijos nuotraukas bei animacijas.
INTERAKTYVUSIS APŠVIETIMAS, MEDŽIAGOS IR RENDERINIMAS Interaktyviuoju būdu koreguoja šviesos ir medžiagos savybes.
GLOBALUSIS APŠVIETIMAS Naudojami greiti ir galingi pasaulinio apšvietimo įvertinimo algoritmai, kad būtų sukurtas tikroviškas interjero apšvietimas.
APŠVIETIMO ŠALTINIAI
Galimybė pasirinkti iš skirtingų šviesos šaltinių, galimybė sukurti įvairių formų šviesos šaltinius.
LAUKO APŠVIETIMAS
Didelio dinaminio kontrasto (HDR) šaltino aplinkos apšvietimo galimybė.
FIZINĖ DAULĖ IR DANGUS
Imituoja tikroviškus dienos šviesos scenarijus bet kuriuo metu ir bet kurioje vietoje.
FIZINĖS KAMEROS NUSTATYMAI
Realios kameros nustatymai ir galimybė juos valdyti: spalvų balandas, židinio nuotolis. kontrastas ir kt.
FIZINĖS MEDŽIAGOS
Medžiagos, atrodančios realistiškai.
OBJEKTAI ‘PROXIES’
Menamų objektų grupės, kurių sudėtinga struktūra 3D modelyje neatvaizduojama. Renderinimo metu vaizdas atkuriamas: žolė, kilimo paviršiai.
GALIMYBĖ PRIJUNGTI PAPILDOMAS RESURSUS
Rednerinkite greičiau pasinaudodami “Nodes” galimybe (resursai pasitelkiami iš kitų įrenginių).